free website hit counter
Home»گزارش های خبری»دیدار ریاست محترم سازمان به همراه سایر اعضاء محترم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با شهرداران استان

دیدار ریاست محترم سازمان به همراه سایر اعضاء محترم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با شهرداران استان

دیدار ریاست محترم سازمان به همراه سایر اعضاء محترم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با شهرداران استان

در دیدار ریاست محترم سازمان به همراه سایر اعضاء محترم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با شهرداران استان در خصوص روند تعامل در کنترل ساختمان ها، شیوه ارائه خدمات مهندسی و نیز تعرفه خدمات مهندسی سال ۹۹ به بحث و تبادل نظر پرداخته شد..

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان،  رییس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با شهرداران استان دیدار و گفتگو کردند.

محمدرضا خسروی ریاست محترم سازمان در این دیدار اظهار کرد: شهرداری ها به عنوان بزرگترین مرجع صدور پروانه ساختمانی در سطح شهر، شهرستان و استان در امور کنترل ساختمان نقش مهمی دارند. در این راستا اعضاء سازمان نظام مهندسی ساختمان در سطح استان به عنوان عوامل اصلی در انجام این مهم در کنار شهرداری ها ایفاء نقش می کنند. لذا با عنایت به مفاد قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین نامه های اجرایی آن علی الخصوص آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون مذکور، تعامل، همفکری و همسویی در امور محوله برای دو نهاد مذکور ضروری بنظر می رسد. در این دیدار کلیه شهرداران محترم علی الخصوص شهردار محترم مرکز استان جناب آقای دکتر ناظم رضوی به عنوان یکی از اعضاء هیات چهار نفره استان ضمن تاکید بر موارد مطروحه بر لزوم تامین ارائه خدمات مهندسی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی ذیصلاح و بر لزوم تعیین تکلیف تعرفه خدمات مهندسی در سال ۹۹ برای جلوگیری در تضییع حقوق مهندسان را مورد اشاره قرار دادند.

 

.

۵۶۴ views
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹|