free website hit counter
Home»کمیته رفاهی و ورزشی»پیام تبریک مهندس حکیمی رئیس سازمان به مناسبت سال نو

پیام تبریک مهندس حکیمی رئیس سازمان به مناسبت سال نو

پیام تبریک مهندس حکیمی رئیس سازمان به مناسبت سال نو

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

پیام تبریک سال نو

خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق بسپارد. حلول سال نو، تولد دوباره طبیعت و عید فرخنده نوروز را که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی،عشق و محبت است را حضور جامعه مهندسی ساختمان استان سمنان تبریک عرض می نمایم.

بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز و تحول و الگویی از همدلی و مهربانی در جهت نیل به پیشرفت و آبادانی که تنها رمز پیروزی و موفقیت همدلی و همبستگی است . ما بر این باوریم تا در سال جدید با بهره گیری و بهره مندی از مشارکت بی نظیر و همه جانبه اعضاء محترم در جهت اجرایی شدن برنامه های تدوین شده گام های بلندی را برداشته و با حفظ و افزایش روحیه تعامل مثبت با سازمانها و نهادهای ذیربط، بیش از پیش در ترویج و اعتلای اخلاق مهندسی و اجرای مقررات ملی ساختمان در جهت توسعه بخشی و نیل به اهداف عالیه سازمان کوشا باشیم.آرزومند بهروزی شما مهندسان این استان در عرصه ارائه خدمات مهندسی می باشم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

۱۰,۵۴۵ views
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰|