free website hit counter
Home»گزارش های خبری»مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفترنمایندگی گرمسار

مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفترنمایندگی گرمسار

مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفترنمایندگی گرمسار با حضور معاونین اجرائی و ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان و عضو هیات مدیره برگزار شد.
آقای مهندس حکیمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با تشکر از فعالیت ها و زحمات دوران تصدی خانم مهندس کریمی و آرزوی موفقیت برای آقای دکتر یوردخانی ، از سرپرست جدید درخواست کرد تا با استفاده از ارتباطات بیرون از سازمان را تقویت کنند.
در این مراسم، خانم مهندس کریمی ضمن تشکر از زحمات و همکاری برای سرپرست جدید، گزارشی از فعالیت های دوران تصدی خود ارائه کرد.
وی گفت:ایجاد هماهنگی میان اعضا، ایجاد انگیزش برای کار و تلاش میان پرسنل، برگزاری جلسات در دفتر نمایندگی گرمسار بصورت منظم، برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی و تدوین برنامه راهبردی بوده است.
در ادامه، آقای دکتر یوردخانی ، بعنوان سرپرست جدید دفتر نمایندگی گرمسار ضمن تشکر از زحمات و همکاری خوب خانم مهندس کریمی آرزوی موفقیت برای ایشان، خاطرنشان کرد که دفترنمایندگی گرمسار با تمام توان و امکانات خود به فعالیت های آموزشی و ارائه خدمات مهندسی و تکریم ارباب رجوع ادامه خواهد داد و برای ارتقا و افزایش فعالیت های دفتر نمایندگی براساس اهداف بلند مدت دفترنمایندگی قدم برخواهد داشت.
در پایان مراسم نیز آقای مهندس حکیمی ریاست سازمان اهدای لوح تقدیری از زحمات خانم مهندس کریمی تجلیل و قدردانی کرد.

.

۷۱ views
تاریخ انتشار : ۹ شهریور ۱۴۰۱|