free website hit counter
Home»گزارش های خبری»جلسه اهدا احکام کمیته نظارت مضاعف شهرستان سمنان در سال ۱۴۰۱

جلسه اهدا احکام کمیته نظارت مضاعف شهرستان سمنان در سال ۱۴۰۱

‌‌ (https://t.me/PivastArchive/22743)🔊گزارش تصویری
✅مورخ:۲۱خرداد , ۱۴۰۱
محل برگزاری:سازمان نظام مهندسی ساختمان استان.

📌جلسه اهدا احکام کمیته نظارت مضاعف شهرستان سمنان در سال ۱۴۰۱

📌جلسه اعضای کمیته نظارت مضاعف شهرستان سمنان در سال ۱۴۰۱ با حضورآقای مهندس مهدی حکیمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، سرکار خانم مهندس جهانشاهی مسئول دفتر نمایندگی سمنان و آقای مهندس سالار معاون فنی و اجرائی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، برگزار شد.
در ابتدای جلسه، آقای مهندس حکیمی پس از خیرمقدم به حاضرین در جلسه درخصوص نحوه انجام بازدیدها و حفظ شئونات اعضای سازمان، نکاتی را بیان نمودند. همچنین با توجه به حوادث اخیر کشور خصوصا حادثه متروپل آبادان، به نقش و اهمیت جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان در کل کشور و استفاده از نظرات کارشناسی این سازمان، تاکید کردند و بیان داشتند هرچند حادثه متروپل، حادثه دلخراشی بود و خانواده های زیادی را داغدار کرد، منجر به تغییر نگاه مسئولین به نقش و جایگاه تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان گردید و همین موضوع وظایف و مسئولیت های سازمان را سنگین تر خواهد نمود.
در ادامه سرکار خانم مهندس جهانشاهی، پس از تشکر و قدرانی از بابت تشکیل این جلسه، از همکاری تنگاتگ اعضای کمیته در طول این سال ها تشکر کردند و بیان داشتند، حضور وهمراهی اعضای کمیته در بسیاری از موارد، مشکلات و اختلاف نظرهای ایجاد شده بین طرفین پروژه را مرتفع نموده است. سپس ایشان به بیان آماری از تعداد بازدیدهای انجام شده در ۵ بخش شناسنامه فنی و ملکی، ادواری(رندم)، شکایات، پایان عملیات و ژئوتکنیک پرداختند.
همچنین آقای مهندس سالار، ضمن بیان نکاتی درخصوص نحوه فعالیت کمیته نظارت مضاعف شهرستانی، تاکید کردند که جهت گیری کمیته نظارت مضاعف توجه به جنبه های آموزشی، ترویجی، رهنمودی و ارشادی باشد.
سپس اعضای حاضر در این جلسه به بیان نقطه نظارت خود در راستای بهبود عملکرد کمیته پرداختند.
و در پایان، احکام اعضای کمیته نظارت مضاعف دفتر نمایندگی سمنان که از سوی هیئت مدیره سازمان و به مدت یکسال انتخاب شده اند، به ایشان اعطاء گردید.

📌روابط عمومی سازمان نظام مهندسی
ساختمان استان سمنان .
#نظام_مهندسی_ساختمان
#سمنان
#روابط_عمومی
🔸 @khanemohandesan
🔸 https://instagram.com/nezamsemnan
🔸http://semceo.ir

.

۹۱ views
تاریخ انتشار : ۹ شهریور ۱۴۰۱|