free website hit counter
Home»اخبار, اسلایدر, گزارش های خبری»دیدار آقای دارائی مدیرمخابرات منطقه سمنان با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

دیدار آقای دارائی مدیرمخابرات منطقه سمنان با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

🔸 به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان ؛ مهندس دارائی مدیرمخابرات منطقه سمنان به همراه معاونین خود با رئیس سازمان و معاونین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به مناسبت گرامیداشت روز مهندس دیدار کردند.

🔸 مهندس دارائی ضمن تبریک روز مهندس و گرامیداشت سالروز خواجه نصیر الدین طوسی، در خصوص افزایش تعامل و همکاری با سازمان نظام مهندسی اعلام آمادگی کرد.

🔸 وی افزود: ظرفیت بهره مندی ۵۰ هزار مشترک استان به خدمات FTTH ایجاد شده است.

🔶مدیر مخابرات منطقه سمنان در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان بیان کرد: با توجه به شرایطی کاری این مجموعه، انتظار میرود از این پس در راستای ارائه خدمت سرویس جدید ftth در منازل مشترکین این اداره را همراهی کنید.
🔶دارائی در دیدار با مسئولین نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد: آز آنجایی که تمام مالکین برای احداث ساختمانهای خود نیازمند طراحی، نظارت و تایید فعالیتهای احداثی خود از سوی اعضای نظام مهندسی هستند، قطعا دیدگاه و نظر مساعد و همراه با تعامل این افراد با مخابرات منطقه میتواند شرایط اصولی و مناسبی را برای ارائه خدمات به شهروندان مهیا نماید.
🔶آقای دارائی با اشاره به مزایای سرویس FTTH به عنوان جدیدترین سرویس مخابراتی در حوزه تلفن ثابت و مبتنی بر دیتا، عنوان کرد: جامعه مهندسین استان در راستای چگونگی گرداوری و اجرایی کردن دستورالعملهای ایجادِ بسترهای مورد نیاز این سرویس در ساختمانهای جدیدالحداث میتوانند نقش آفرینی کنند.
🔶وی با عنوان این که تقویت روابط همکاری سازمان نظام مهندسی و مخابرات با هدف ارتقا و تعامل دو سویه دارای اهمیت است
🔶مهدی حکیمی ، رئیس سازمان نیز ضمن عرض خوش آمدگویی، خواستار تعامل هر چه بیشتر نظام‌مهندسی و شرکت مخابرات منطقه جهت آشنایی مهندسان با تکنولوژی‌ های نوین ارتباطی و به‌کارگیری آن‌ها در امر ساخت‌وساز شد.
🔶رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان بالابردن سطح دانش مهندسان عضو سازمان برای تغییر رویکرد و حرکت به سمت استفاده از ابزارهای نوین و بهره برداری از ساختمان های هوشمند با رعایت کلیه قوانین ایمنی را از مهم‌ترین اولیتهای اعضای هیات مدیره دوره نهم برشمرد و از تعامل با شرکت مخابرات در آموزش فراگیر اعضای سازمان در حوزه ارتباطات در شاخه مهندسی ساختمان خبرداد.

.

۲۳۰ views
تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۱|