free website hit counter
Home»فرم ها و مدارک»فرم ثبت نام در سامانه جامع ارجاع کار

فرم ثبت نام در سامانه جامع ارجاع کار

راه اندازی سامانه جامع نظام مهندسی و توزیع کار در ماه های آتی ، اعضای محترم سازمان می بایست نسبت به تکمیل فرم پیوست اقدام و در اسرع وقت و حداکثر تا مورخ ۱۳۹۲/۳/۱۰ اصل فرم تکمیل شده را به سازمان و یا دفاتر نمایندگی در استان تحویل نمایند.

(ارائه فرم تکمیل شده برای تمام اعضای حقیقی و حقوقی سازمان الزامی است.)

از آنجا که در ۵ ماه گذشته و با اهتمام ویژه سازمان نسبت به ورود اطلاعات و بویژه مانده ظرفیت (سهمیه ) تمام اعضای محترم سازمان در تمام رشته های ساختمان در صلاحیت های طراحی ، نظارت ، اجرا  در سطح استان اقدام شده و این مهم تا حد قابل قبولی برای آغاز کار و راه اندازی سامانه ارجاع کار به اتمام رسیده است ، در این مرحله لازم است اعضای محترم سازمان همزمان با افتتاح حساب در بانک انصار نسبت به تکمیل فرم پیوست اقدام نمایند و اصل فرم تکمیل شده را به همراه دو قطعه عکس ۳*۴ رنگی برای ثبت در سامانه مذکور به سازمان و یا دفاتر نمایندگی حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۲/۳/۱۰ تحویل نمایند.

(ارائه فرم تکمیل شده برای تمام اعضای حقیقی و حقوقی سازمان الزامی است.)

ضمنا آدرس شعب بانک انصار در سطح استان سمنان به شرح ذیل    می باشد:

شایان ذکر است ، اعضا محترم سازمان در شهرستان سمنان جهت افتتاح حساب می بایست به آدرس : سمنان-بلوار معلم شرقی -نرسیده به میدان مطهری بانک انصار (باجه نظام مهندسی ) مراجعه نمایند.

نکات مهم :

۱- از آنجا که حسب اطلاعات اظهار شده در فرم پیوست تمام مکاتبات ، مراسلات ، ارسال پیامک و پست الکترونیکی ، ابلاغات رسمی و قانونی سازمان بر اساس اطلاعات اظهار شده خواهد بود ، تکمیل تمام اطلاعات فرم در نهایت دقت و صحت الزامی و باعث قدردانی خواهد بود و تبعات بعدی اظهار اشتباه به عهده عضو محترم سازمان می باشد.

بنابراین سازمان از پذیرش و ثبت فرم های ناقص معذور است.

۲- تکمیل و اظهار تمام اطلاعات فرم بویژه کدپستی ۱۰ رقمی و پست الکترونیکی الزامی می باشد.

۳- اعضای محترم می بایست قبل از تکمیل فرم به شعب منتخب و معرفی شده بانک انصار در سطح استان مراجعه نمایند و بعد از افتتاح حساب ، اطلاعات آن را برای ثبت در سامانه به منظور واریز وجوه حق الزحمه و … خود توسط کارفرمایان و یا سازمان در فرم مذکور به دقت درج نمایند.

۴- بدلیل جلوگیری از مسائل حقوقی بعدی برای تمام اعضای محترم در رشته های طراحی و نظارت و بویژه در خصوص خدمات مهندسی سازندگان مسکن و ساختمان (مجری ) لازم است در زمان افتتاح حساب در بانک شرط امضاء بعلاوه مهر رسمی عضو در بخش نحوه برداشت حساب جاری درج و از بانک عامل درخواست گردد.

۵- بهتر است اعضای حقوقی سازمان (آزمایشگاه ها ، مجریان و …) علاوه بر افتتاح حساب برای اعضای حقیقی خود بصورت منفرد ، نسبت به افتتاح حساب به نام شخص حقوقی اقدام و طی نامه رسمی در سربرگ شرکت این حساب را به همراه اطلاعات مدنظر در فرم پیوست ، به سازمان ارائه نمایند.

۶- ارسال فرم و مدارک پیوست از طریق پست سفارشی به دبیرخانه سازمان مقدور می باشد ، اما چنانچه اطلاعات و مدارک مندرج در آن ناقص باشد عودت شده و تا ارسال مجدد درخواست ارائه شده در سامانه ثبت نخواهد شد.

۷- عدم ارائه فرم تکمیل شده توسط هر یک از اعضای محترم سازمان به منزله عضویت غیرفعال عضو در سازمان تلقی شده و مراتب بعد از اتمام مهلت فراخوان به امور حقوقی سازمان به منظور بررسی احصای شرایط ماده ۴۶ آئین نامه اجرایی قانون (حضور قالب در حوزه )  ارجاع شده و مراتب تا تعلیق پروانه اشتغال بکار مهندسی عضو حقیقی و یا حقوقی وفق قانون به مرجع صدور پروانه گزارش و پیگیری خواهد شد.

فرم درخواست ارجاع کار دانلود

.

۳,۶۸۳ views
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸|