free website hit counter
Home»اخبار ویژه, اسلایدر»پنجمین شماره خبرنامه نظام مهندسی «اخبار مهندس» منتشر شد

پنجمین شماره خبرنامه نظام مهندسی «اخبار مهندس» منتشر شد

پنجمین شماره خبرنامه نظام مهندسی «اخبار مهندس» منتشر شد.

 

دانلود خبرنامه نظام مهندسی ساختمان کشور

 

پنجمین شماره خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان «اخبار مهندس» در ۳۶ صفحه منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، در پی تاکیدات رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و شورای مرکزی هشتم، پنجمین شماره خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان با نام «اخبار مهندس» در ۳۶ صفحه منتشر شد.
در پنجمین شماره خبرنامه، تمام اخبار و مطالب مهم و ویژه نظام مهندسی در فصل تابستان مورد توجه قرار گرفته و گفتگو‌ها و یادداشت‌های اختصاصی از ریاست سازمان، اعضای شورای مرکزی و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی منتشر شده است.
«حماسه مهندسان»، عنوان تیتر نخست پنجمین شماره خبرنامه «اخبار مهندس» است که این موضوع به صورت ویژه در گفتگو با اعضای شورای مرکزی، مسئولان وزارت راه و شهرسازی، روسای اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
در این گفتگو‌ها بر حضور پر شور جامعه مهندسی در انتخابات تاکید و مطرح شده است که لشگر ۶۰۰ هزار نفری مهندسان، حماسه جدیدی رقم خواهد زد.
در بخش ویژه نامه پنجمین شماره خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان «اخبار مهندس»، به بهانه واکسیناسیون سراسری مهندسان با پیگیری ریاست سازمان و دستور وزارت بهداشت به بررسی این موضوع پرداخته و گفتگو و گزارش‌هایی از اقدامات قابل توجه سازمان در این باره با تیتر‌های «دیدار ریاست سازمان با دکتر نمکی، وزیر وقت بهداشت که به واکسیناسیون منظم مهندسان ختم شد»، «با ابتکار ریاست سازمان، «ساختمان سازمان نظام مهندسی» محل واکسیناسیون مهندسان شد»، «استقبال گسترده مهندسان در سراسر کشور از واکسیناسیان اعضا و خانواده‌هایشان» و واکسیناسیون سراسری مهندسان از دریچه دوربین» منتشر شده است.
«پیام تبریک مهندس خرم به رئیس جمهور، معاون اول و وزیر راه و شهرسازی»، «اعلام آمادگی همه جانبه نظام مهندسی برای همکاری با دولت سیزدهم»، «مشروح سفر استانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به پنج استان»، «از فاقد مسکن بودن ۵۰ درصد مهندسان تا پیگیری ساخت خانه مهندس در استان‌ها»، «نگاهی به ۷ جلسه اخیر شورای مرکزی و دستورکارها»، «دو توافق جداگانه سازمان استاندارد و فنی و حرفه‌ای با نظام مهندسی»، «آیین دادرسی چگونه پیگیری و ابلاغ شد؟» و «دلایل انحلال شورا‌های هم عرض انتظامی»؛ عنوان برخی گزارش‌ها و مطالب مهم پنجمین شماره خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان است.
در پنجمین شماره خبرنامه نظام مهندسی ساختمان به بهانه بخشنامه دردسرساز وزارت راه و شهرسازی درباره تعارض منافع، گفتگو‌ی اختصاصی با دکتر پیروز حناچی، شهردار سابق تهران با تیتر «جای وزیر بودم تعارض مناقع را به شکل دیگری دنبال می‌کردم» انجام شده است. همچنین اعضای شورای مرکزی، روسای سابق سازمان و نمایندگان مجلس در این شماره به انتقاد از نحوه ابلاغ این بخشنامه پرداخته اند.
در همین حال، در این شماره خبرنامه به صورت ویژه و گفتگوی «پرسش- پاسخی» با مسئولان، دستورکار‌های ۷ گروه تخصصی شورای مرکزی مورد بررسی قرار گرفته است.
«نشست مجازی نماینده «یونیدو» در ایران با مهندس خرم»، «بازنگری در طرح جامع توسعه مقررات ملی ساختمان»، «برنامه و بودجه سال ۱۴۰۰ در شورای مرکزی تصویب شد»، «دستور اجرای مبحث ۲۲ به صورت پایلوت در شهر تهران صادر شد» و «برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات پرشور نظام مهندسی»؛ عنوان سایر گزارش‌ها و مطالب مهم چهارمین شماره خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان است.
همچنین در این شماره خبرنامه در گفتگوی اختصاصی با ریاست سان نظام مهندسی ساختمان، مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی مهندسان و همچنین نحوه ابلاغ آیین دادرسی بررسی شده، ضمن اینکه مهندس خرم در این گفتگو از تحقق آرزو‌ی دیرینه جامعه مهندسین خبر داده است.
سرمقاله «اخبار مهندس» را هم مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با عنوان «ماه سرنوشت ساز» نوشته است.

.

۲۴۲ views
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰|