free website hit counter
Home»اخبار, گزارش های خبری»‌‌ جلسه کمیته مجریان ذیصلاح در دفتر نمایندگی مهدیشهر برگزار شد.

‌‌ جلسه کمیته مجریان ذیصلاح در دفتر نمایندگی مهدیشهر برگزار شد.

🔸به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان ؛ با تصمیم اعضای جلسه و مهندس عزیزپور و دکتر نورانیان موارد ذیل مصوب شد:

🔸در این جلسه شرح وظایف و مسئولیت های مسئول کارگاه آقای مهندس ملک احمدی و مالک آقای گلستانی تبیین شد.

🔸کمیته مجریان ، فرم تعهد و قرارداد را در اختیار طرفین قرار دادند ، کمیته مجریان ذی صلاح به امضا و مهندس مسئول کارگاه و مالک نماینده قانونی و سازمان رساندند که در حین امضای فرم های مسئولیت آقای عزیزپور و نورانیان راهنمایی های لازم در خصوص چگونگی تکمیل فرم های مشارالیه اظهار داشتند .

🔸هم چنین در این جلسه ، آقای دکتر نورانیان مطالبی در خصوص ایمنی و مبحث ۱۲ مقرارات ملی و مسئولیت های مهندس در قبال آن عنوان داشتند.

🔸مهندس عزیزپور نیز در خصوص سرکشی و بازدید مداوم کمیته مذکور و اهمیت پرنمودن و ثبت وقایع کارگاه در دفترچه ثبت وقایع روزانه کارگاه تاکید کردند.

🔸پس از اتمام موارد فوق الذکر و تحویل دفترچه به مالک و ثبت قرارداد طرفین (مسئول کارگاه و مالک) کمیته مجریان ذی صلاح جهت بازدید دوره ای از پروژه های قدیمی دارای سرپرست کارگاه و مجری ذی صلاح هماهنگی های لازم را با دفتر انجام داده و عازم بازدید دوره ای شدند.

🔸 مورادی در خصوص دفترچه وقایع روزانه کارگاه و مبالغ مالی و اقدامات در این خصوص توسط مسئو‌ل دفتر مهدیشهر آقای صمدیان عنوان شد.
🔶روابط عمومی
💢 سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان
✅« الزام مجری ذیصلاح: ضامن ساخت وساز اصولی و استفاده از مصالح استاندارد»
🔹telegram: @khanemohandesan
💠 eitaa.com:@nezamsemnan
۰۹۲۱۴۷۵۳۲۷۷📞
📞جهت پاسخ گویی به سوالات شما
🌐http://semceo.ir
☎️ ۳۳۳۳۸۹۲۰
🔶 https://instagram.com/nezamsemnan

.

۲۷۵ views
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱|