free website hit counter
Home»اسلایدر, گزارش های خبری»برگزاری جلسه ستاد ویژه کرونا در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

برگزاری جلسه ستاد ویژه کرونا در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

برگزاری جلسه ستاد ویژه کرونا در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، جلسه ستاد ویژه کرونا سازمان مورخ ۹۹/۰۱/۱۸ به ریاست خسروی، ریاست محترم سازمان ، آقای مهندس همتی خزانه دار محترم و با حضور اعضا کمیته ستاد در محل سازمان برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه، ریاست محترم ستاد ویژه کرونا آقای مهندس خسروی ضمن تشکر از جناب آقای مهندس همتی خزانه دار محترم سازمان و اعضا تیم جهت همکاری و عملکرد مثبت در این شرایط بحرانی، به اهمیت موضوع رعایت هر چه بیشتر و بهتر اصول ابلاغی بهداشتی و به منظور قطع زنجیره کرونا با هدف حفظ سلامتی پرسنل، اعضا و مراجعین تاکید و بیان داشت که باید شرایط مطلوبی را برای ارائه خدمات به جامعه مهندسین و مراجعه کنندگان فراهم گردد.

 

در ادامه جلسه نیز، تاکید بر تسریع در اجرایی شدن خدمات الکترونیکی با عنایت به زیرساخت های فراهم شده و قراردادهای منعقد شده انجام پذیرفت و در این راستا اعضا کمیته نقطه نظرات و راهکارهایی مرتبط با اهداف ستاد ویژه کرونا ارائه نمودند.

 

در پایان جلسه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و اجرای وظایف قانونی سازمان در جهت تامیت آسایش و سلامتی اعضاء، پرسنل و اقشار جامعه در این مقطع بحرانی مصوبات ذیل اتخاذ گردید:

  • ارسال نامه به بانک های عامل مبنی بر استمهال و تعویق وام مهندسانی که عضو سازمان می باشند.
  • استمرار پیام های بهداشتی و آموزشی در این حوزه در کانال های ارتباطی فضای مجازی سازمان.
  • به کلیه کادر درمانی که مستقیما درگیر بیماری کرونا هستند با ارائه معرفی نامه از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، درصد تخفیفی درخدمات مهندسی ارائه می گردد.
  • ارایه خدمات مهندسی در برخی حوزه ها به صورت غیرحضوری
  • استمرار در رعایت کلیه موازین بهداشتی و حفظ فاصله گذاری برای اعضاء، پرسنل و مراجعه کنندگان.

ریاست محترم ستاد ویژه کرونا تاکید نمودند تا اعلام رسمی عادی بودن شرایط از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا کماکان ستاد به اجرای تصمیمات مقتضی و اقدامات لازم در این خصوص به فعالیت خود ادامه دهد.

 

 

.

۹۳۶ views
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۹|