free website hit counter
Home»اخبار, مجمع عمومی»برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

به گزارش روابط عمومی سازمان، مجمع عمومی سالانه با اخذ مجوز از ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، با رعایت فاصله فیزیکی و کلیه پروتکل های بهداشتی ابلاغی برگزار گردید.

دستورکار مجمع شامل تصویب ترازمالی ۱۳۹۸ و تصویب بودجه پیشنهادی ۱۴۰۰ به عنوان اهم موضوعات قابل طرح در مجمع با اکثریت آرا اعضای حاضر در مجمع به تصویب رسید.

در ابتدا آقای مهندس محمدرضا خسروی ریاست سازمان ضمن تبریک عید مبعث و سال نو پیش رو و آرزوی سلامتی برای اعضا و خانواده ایشان نسبت به افتتاح مجمع اقدام نمودند.

مطابق شیوه نامه برگزاری مجامع عمومی ضمن انتخاب هیئت رئیسه موقت یا سنی، هیات رئیسه اصلی از بین اعضای حاضر در مجمع به اتفاق آرا انتخاب شد و وفق بند یک دستورکار و روال جاری مجامع، ریاست سازمان گزارش عملکرد سالانه هیئت مدیره را ارائه نمودند.

سپس نماینده حسابرس رسمی گزارش مثبوتی از صورت های مالی و یادداشت های توضیحی عملکرد مالی سازمان در سال ۹۸ ارائه نمودند و همچنین با گزارش آقای مجید مقدسی نماینده بازرسان سازمان نسبت به رای گیری و تصویب تراز مالی ۹۸ اقدام شد.

آقای مهندس فرید همتی خزانه دار سازمان در خصوص کلیات بودجه ۱۴۰۰ سازمان توضیحاتی را ارائه نمودند و به سوالات اعضا حاضر در مجمع پاسخ مناسب و قانع کننده ای دادند در نهایت با رای گیری، بودجه پیشنهادی هیات مدیره بدون تغییر به تصویب رسید.

 

.

۹۸۳ views
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹|